031-38131000

تغییرات کدینگ بودجه سال ۱۳۹۹ چیست ؟

همانطور که آگاه هستید در سال جدید دستور عمل و ابلاغیه ای از سمت وزارت کشور در مورد تغییر در ساختار کدینگ بودجه و تغییرات دیگر در خصوص درآمد ها و حسابهای متمرکز سازمانهای تابعه شهرداری ها را منتشر گردید. در این تغییرات تعدادی از کد بودجه ها ادغام، ویرایش و یا حذف گردید. همچنین شاهد تغییر کدهای بودجه به ۳ دستی کلی در حوزه درآمدی هستیم. این تغییرات نیاز به هماهنگی و سازگاری تمامی نرم افزار ها و اتوماسیون های مالی و درآمدی را در پی خواهد داشت.

– برای دریافت کد بودجه های شهرداری ها در سال ۱۳۹۹ از طریق لینک زیر اقدام نمایید :

   * دانلود دفترچه کد بودجه شهرداری ها در سال ۱۳۹۹*

کدینگ بودجه

کدینگ بودجه

کدینگ بودجه سال ۱۳۹۹ و راهکار های گروه مشاورین راپکو

مشخصا چالشی بزرگی است که گروه مشاورین راپکو و تمام شهرداری ها با آن روبرو شده و می بایست به درستی و با کیفیت هرچه تمام، بتوانیم ساختار های موجود خود را با آن تطبیق دهیم. از این رو شرکت راپکو با در نظر گرفتن تمامی ابعاد، سعی نموده است این تغییرات با تلاش و عبور از مشکلات فراوان، سیستم ها و اتوماسیون های خود را سازگار نماید و قابلیت های جدیدی در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

راهکار های کدینگ بودجه سال ۱۳۹۹ :

  • اصلاح کدینگ بودجه
  • تطبیق کدینگ قدیم و جدید اتوماسیون درآمدی بهساز
  • ارائه نسخه جدید از اتوماسیون درآمدی بهساز که کاملا بتواند کد بودجه جدید و قدیم را پشتیبانی نماید
  • قابلیت گزارشگیری بر اساس کدینگ جدید و قدیم
  • و …

مزیت های استفاده از راهکاری حوزه بهساز درآمدی چیست ؟

گروه مشاورین راپکو با بهره مندی از مهندسین و کارشناسان با تجریه و کاردان، در حوزه شهرداری ها و مدیریت شهری پیشگام بوده و سعی می نماید با ارائه بهترین راهکارها را به عنوان با تجربه ترین و شناخته شده ترین برند میان شرکت های نرم افزاری در حوزه ارائه Solution های حوزه شهرداری ها باشد. ما  آمادگی همکاری و  تبادل اطلاعات با دیگر شرکت های فعال در این زمینه می باشیم و با کمال میل میزبان شما خواهیم بود.

جهت دریافت مشاوره با شماره ۰۳۱۹۵۰۱۸۸۷۱ تماس حاصل فرمایید.

بسته های پیشنهادی اتوماسیون بهساز